pridani textu k odchozimu mailu, ktery je adresovan na URCITOU adresu.

Dan Ohnesorg dan na feld.cvut.cz
Středa Prosinec 6 12:01:53 CET 2000

On Tue, 5 Dec 2000, Michal Kolesar wrote:

> 1)
> Potrebuji ke kazdemu mailu, ktery je adresovan na adresu (mimochodem
> jedna se o adresu, ktera je v /etc/aliases, takze to je alias) pridat
> radku textu. Umi toto sendmail?

Sendmail umi vsechno.

> [...]
> pridattext na neco.cz,
> aby se k obsahu mailu pridal urcity text a pak az teprve byla zprava
> dorucena uzivateli 'pepa', ktery je v /etc/aliases.
>

> 2)
> Je mozne povolit zasilat maily na urcitou adresu pouze z nekterych adres?
> Napr:
> aby z adresy muzes na neco.cz mohl prijit mail na cil na neco.cz, ale z adresy
> nemuzes na neco.cz mail na cil na neco.cz neprisel, jeste lepe, aby se vratila
> na nemuzes na neco.cz odpoved s urcitym textem.
> Jde toto nejakou standardni cestou resit?

Z hlediska doby stravene resenim tohohle problemu bych doporucoval pouzit
procmail, protoze naucit to sendmail znamena naucit se se sendmailem
pracovat.

Normalne ty maily nechte dorucovat uzivatelum a pred dorucenim je patricne
upravte, zahodte.

zdravim
dan

DDDDDD
   OO  OO              work: +420 2 24352785;+420 2 24972109
    OOOO               home: +420 311 679679;+420 311 679311

Nekdy je rozumne o krok ustoupit, aby se prodlouzil rozbeh.