Beginner: Sendmail dlouho nabiha

Dan Ohnesorg dan na feld.cvut.cz
Středa Prosinec 6 12:03:47 CET 2000

On Wed, 6 Dec 2000 pholub na con.ln.skoda.cz wrote:

> Dobry den
> Zajimalo by mne, jak to ze pri nabihani systemu a spoueteni jednotlivych
> sluzeb, se pri spousteni sendmailu vse zastavi na nekolik minut.
> Cim to je a jak to odstranit, aniz bych ho musel vyhodit z rc.d?
> Obdobne to je i pri spousteni lpd. Kcemu vlastne je lpd?

lpd je tiskovy demon, ktery je nutny k tisku. Popisovane zavady jsou zcela
typicke pro blbe nakonfigurovane DNS - resp. chybejici reverzni zaznamy.
Pripadne to muze delat i to, ze mate uvedene v /etc/resolv.conf nedostupne
nameservery.

zdravim
dan

DDDDDD
   OO  OO              work: +420 2 24352785;+420 2 24972109
    OOOO               home: +420 311 679679;+420 311 679311

Hi! I'm a signature virus! Copy me into your signature file to help me
spread!