problem s PCMCIA sitovkou

Milos Svasek svasek na nextra.cz
Středa Prosinec 6 10:26:37 CET 2000

AB wrote:

> [...]
> 000000a0.
> Dec  1 22:38:28 compaq kernel: eth0: Tx Ring full, refusing to send
> buffer.
>
> po nejake relativne dost dlouhe dobe to zace zacne data posilat. A dal
> se to opakuje v ne uplne pravidelnych intervalech.
> Chova se to stejne pri propojni do 10Mb/s switche i proti 100Mb/s sitove
> karte krizenym kabelem.
> Uz jsem kvuli tomu zkompiloval pcmcia-cs-3.1.22, ale zadna zmena oproti
> originalni instalaci RH7.0.
> Mate nekdo nejaky tip co bych jeste mohl zkusit.

Zkus prekompilovat kernel. Ja jsem tam dal tyhle parametry a fungovalo to:
"Ignore USER SUSPEND"
"Enable PM at boot time"
"Allow interrupts during APM BIOS calls"
"Use real mode APM BIOS call to power off"

Uz od vydani kernelu 2.4.0-test10 ho spokojene pouzivam a je v pohode (az
na par drobnosti, jako napriklad VMware a pod.).

--
S pozdravem ...

Milos Svasek
UNIX System Administrator
NEXTRA Czech Republic s.r.o
Prague, Czech Republic
Phone: +420-2-96 355 152  ICQ: 30606266
E-mail: svasek na nextra.cz SMS: svasek na sms.paegas.cz