kniznica na pracu s conf subormi

Milan Kopacka mkop5230 na ss1000.ms.mff.cuni.cz
Středa Prosinec 6 11:01:56 CET 2000

On Wed, 6 Dec 2000 iko na kamarad.cz wrote:

> Potrebujem to do Cecka. Potrebujem to do jedneho softiku co idem robit
> a budem potrebovat tam mat nejake config subory.

O zadne knihovne na toto tema nevim, ale libi se mi, jak pracuje s
konfiguracnim souborem napriklad squid. Podivejte se do zdrojaku a
inspirujte se. (Umi to i slozitejsi veci, protoze se tam zadavaji nejen
textove/ciselne konfiguracni hodnoty, ale i veci jako ACLka a tak).

Obecne bych rekl, ze pokud nejaky software ma nejaky sofistikovanejsi
konfiguracni soubor, tak bude obsahovat i slusne udelanou cast, ktera je
zodpovedna za jeho cteni.

  Milan Kopacka