Dotaz na konkretni PCI modem ...Deskporte 56kInternal/L

Jaroslav Lukesh lukesh na seznam.cz
Středa Prosinec 6 12:12:27 CET 2000

| Okrina Miroslav wrote:
|
|  Kolega zde psal ze pokud tam jsou dva chipy a vice, nemusi se jednat o
|  SW ...on to zrejme ani 100% sw modem nebude, to by bylo i v te zakladni
|  specifikaci, kterou jsem na netu nasel ...navic jsou tam cipy dva,
| mozna
|  vic...to jsem rozeznal z obrazku. Kazdopadne jste si jisty ze to
|  fungovat nebude ? Muzu to takhle zakaznikovi rici ? :) nebo to mam
|  radeji odskouset ... grrrrr, internal modems sux, windows sux :)
|
|  Jaroslav Lukesh wrote:
|  >
> [...]

ja to nasel nekde na seznamu winmodemu, kdyz jsem hledal, co mi to dali
zac. Ten seznam se tu nekde prohnal, je to mozna mesic zpet, ale nevzpomenu
si na nej.

On to uplne SW modm asi neni, nebot docela stary stroj moc nevytezuje
(nekde jse cetl, ze winmodem takovy stroj vytizi na 60%), ale nektere veci
ma nejspis delane softwarove. Anebo lzou jsko u spotrebni elektroniky (ten
CD prehravac A je fakt lepsi, protoze stoji o X vic - pri pohledu dovnitr
zjistite naprosto stejny HW), protoze je levnejsi nasekat jen jednu
serii...

Z DOSu na com3 nemuzu, zaimco z woken-dosboxu ano. Jinak pouziva IRQ11, coz
COM3 ma stejne jako COM2 - tedy 3 (tedy pokud se nepletu, je to jiz
nejakych let).

Zdravi

             Jaroslav Lukesh, K-net
               http://www.k-net.cz