SQUID & SSL

Jan Satko satko na quanto.nr.sanet.sk
Středa Prosinec 6 15:26:15 CET 2000

> ospravedlnujem sa vsetkym ...
>
> chyba bola na strane klienta ..
>
> ten pako nemal nastavene v prehliadaci HTTPS proxy .. a ja som si nejako
> divne vysvetloval TCP_MISS:DIRECT
>
> P.S: nedoverujte pouzivatelom ...

Sprav si konfiguracny subor pre prehliadace. Tzv.
proxy-automatic-configuration-script. A ten vystavis na nejakom WWW
servery. Ten si potom prehliadac natiahne a klient ani nemusi vediet aky
proxy-server musi mat nastaveny. Treba len potom apachu do konfigu strcit
zaznam ze .pac je konfigurak pre proxy-nastavenia.
Myslim ze toto podporuju skoro vsetky prehliadace(NN a IE urcite).

Regards,
--
      Jan 'EIS' Satko        Slovak Agricultural University
 network & system manager           Tr. A. Hlinku 2