ipx protokol v RH 7.0

Vladislav Švadlenka vladislav.svadlenka na trion.cz
Středa Prosinec 6 19:04:40 CET 2000

Ale zmenilo se , resil jsem stejny problem a bylo mi zde pomozeno.
V conf.modules musi byt:

alias net-pf-4 ipx

bez toho to nic nehlasi a nechodi
V 5.2 to zrejme nebylo jako modul.
Zdravi Svadlenka

"Radek Liboska" <liboska na tereza.uochb.cas.cz> píše v diskusním příspěvku
news:slrn92rrbo.gev.liboska na tereza.uochb.cas.cz...

> Zdravim,
> bylo to vsechno, co popisujete (kompilace kernelu, ...) nutne? Nestaci
jenom
> enablovat ipx v sysconfigu? Pokud vim, ve standardni distribuci je cela
> podpora ipx pripravena "pro blbe". Mozna by stacilo mit v
/etc/sysconfig/network