Couldn't interpret _XKB_RULES_NAMES property

Středa Prosinec 6 21:57:28 CET 2000

On Wed, 6 Dec 2000, Pavel Lisy wrote:

> nejak mi nechodi nastaveni klavesnice, po dlouhem hledani jsem nasel problem na
> tomto miste:
>
> setxkbmap -symbols 'czsk(us_cz_qwerty)' -compat group_led
> Couldn't interpret _XKB_RULES_NAMES property

Ja tohle videl, kdyz byly poskozene mapy klavesnic. Petr Kolar na tohle
doporucoval:

cd /usr/X11R6/lib/X11/xkb/symbols; xkbcomp -llphfR '*' -o ../symbols.dir

ale me to nepomohlo :-(

Ono je to stejne v XFree 4.0.x porad nejaky rozbity :-(

--
                        Milan Kerslager