OT:SYN FLOODING

Středa Prosinec 6 22:15:04 CET 2000

On Wed, 6 Dec 2000, Martin Mačok wrote:

> On Wed, Dec 06, 2000 at 04:48:51PM +0100, Igor Bujna wrote:
[...]
> Scanovani je LEGALNI a legitimni.

No, zrovna tady ted resim pripad, kdy si nejaky (idiot) stezoval na CZNICu
a u majitele rozsahu nasich IP adres (tj. providerovi), ze je nekdo
scannoval z nasi site. Prisel automaticky generovany mail s jedinym
zaznamem. Situace se vyvijela tak, ze mi napsali z toho CZNICu i od
providera, ze to mam vyresit pak je informovat. Ja jsem si dovolil tomu
cloveku u providera napsat, ze pri chuzi po ulici se taky koukam do cizich
oken a hned me za to nesbali policatj a neodvede k vyslechu. Rozumna rec s
nim nebyla (odmitnul o tom diskutovat).

Me se na tom nelibilo zejmena to, ze jsem jako admin nasi site nedostal od
"napadnuteho" zadny mail a okamzite se obratil na nase "nadrizene". Asi si
taky napisu skript a budu denne zaplavovat spravce top domen a majitele IP
trid minimalne desitkou stiznosti.

Cele to povazuji za smesne krome toho, ze bych uvital, kdyby me ten
dotycny informoval primo. Pak bych mohl proverit, jestli pocitac neni
cracknuty.

--
                        Milan Kerslager