Abit KT7-RAID100 a rychlost disku

Dan Ohnesorg dan na feld.cvut.cz
Čtvrtek Prosinec 7 01:10:35 CET 2000

On Wed, 6 Dec 2000, Jakub Urban wrote:

> pracoval jsem se 100MB souborem, ktery jsem vytvoril ze souboru
> /proc/kcore, JEDINY TEST pri kterem byl rychlejsi disk2 byl zapis z
> RAM->HDD (tim myslim dd if=/proc/kcore of=soubor na disku) vsechny dalsi

Je mi jasne, ze to nemuzete vedet, ale tohle je snad ten nejhorsi zpusob
testovani rychlosti disku, co jsem kdy videl.

Bezne se pouziva cteni z /dev/zero a to takle:

dd if=/dev/zero of=/dev/hda bs=16k count=10000

napr.

DURAZNE UPOZORNUJI, ZE TO MAZE VSECHNA DATA NA DISKU. Ale zato poznate,
jak je rychly disk bez balastu nejakeho souboroveho systemu. Muzete to
pustit i do souboru, ale zrojem by rozhodne melo byt /dev/zero.

zdravim
dan

DDDDDD
   OO  OO              work: +420 2 24352785;+420 2 24972109
    OOOO               home: +420 311 679679;+420 311 679311

Kdo se zahledi, neprokoukne.