Zdrojaky KDE2

Čtvrtek Prosinec 7 01:19:35 CET 2000

On Wed, 6 Dec 2000, Tomas Nemec wrote:

> Nevite nekdo jestli se objevi v bliske budoucnosti zdrojaky KDE2 na
> nektere z CD priloh pocitacovych casopisu ?

No, bude to urcite na CD s RH 7.0 CZ jako preview, ktere bude velmi brzo
(pokud mi zase neupadne hlava na klavesnici). Osobni pocit z toho je, ze
se to jeste bude muset trochu okopat, ale jinak je to hezky.

> Nekdo tu psal ze po kompilaci zdrojaku mu KDE2 bjeha slusne i na
> pomalejsim PC.

Cha cha :-)

Ne - vazne - kdyz mam 128MB RAM a PII/233, tak to deeesne dlouho startuje,
ale pak uz to docela jde.

Vy nepouzivate pro start xinit a pak twm &  ???
Zkuste - to je pak RYCHLOST! ;-)

--
                        Milan Kerslager