Zdrojaky KDE2

Lubos Lunak l.lunak na sh.cvut.cz
Čtvrtek Prosinec 7 02:34:02 CET 2000

Tomas Nemec tomas.n na atlas.cz on Wed, 06 Dec 2000 23:49:33 +0100 wrote:

> Zdravim,
>
> Nevite nekdo jestli se objevi v bliske budoucnosti zdrojaky KDE2 na
> nektere z CD priloh pocitacovych casopisu ?
>
> Nekdo tu psal ze po kompilaci zdrojaku mu KDE2 bjeha slusne i na
> pomalejsim PC.

 Myslim, ze rucni prekompilovani KDE2 to zase az tak moc nevytrhne,
configure script u KDE2 sam pridava takove volby typu -fno-exceptions,
ktere maji nejvetsi vliv ( takze pri vlastni kompilaci se tak maximalne
projevi veci typu -mcpu= ). V soucasne dobe je u KDE2 nejlepsi si znovu
prelozit jen Qt s volbou -fno-exceptions ( Qt 2.2.2 to ma dokonce uz i jako
volbu configure ). Co jsem to jen tak letmo meril, rozdil az 1-2MB na
bezici aplikaci pouzivajici Qt .
 Qt se daji pridat i dalsi kompilacni volby ( nebo nakonec i tahle
-fno-exceptions ) rucne tak, ze jeste pred spustenim configure se v
adresari configs upravi soubor odpovidajici platforme a typu prekladu (
nejspis to bude configs/linux-g++-shared ), a u voleb SYSCONF_CFLAGS a
SYSCONF_CXXFLAGS se to '-pipe -O2' nahradi napr. '-pipe -O2 -fno-exceptions
-fomit-frame-pointer'.

> tom.

 Lubos Lunak
 l.lunak na email.cz     http://dforce.sh.cvut.cz/~seli