ISA adapter pro PCMCIA karty

Pavel stancik na iweb.cz
Čtvrtek Prosinec 7 10:11:09 CET 2000

DD,
To co tu tvrdite je ponekud zajimave, osobne pouzivat Lucent wavelan a
ISA/PCMCIA bridge.
Deska neobsahuje PCI a presto jede vse v pohode. Beha mi to na ovladacich
wvlan od Andyho,
ne od Lucentu. http://www.fasta.fh-dortmund.de/users/andy/wvlan/
PCMCIA bridge nam prodava eastnet.
Pavel

Petr Cech píše ve zprávě <20001206145826.A31424 na atrey.karlin.mff.cuni.cz>.

Nullification