prenosova rychlost Proxim Symphony

Ing. Jiri Naprstek gregory na itam.cas.cz
Čtvrtek Prosinec 7 11:12:54 CET 2000

Dobry den,

   s kartami Proxim SYmphony jsem se taky potykal, naposledy vcera :-)
Provozuji je tak odhadem rok a zjistil jsem toto:
(nezarucene informace, OpenAir jsem nestudoval)
Karty tvrdi, ze behaji na 1.6Mbps
Zda se mi, ze je tim mineno 800kbps tam a 800kbps zpet
To ovsem pouze tehdy, jedou li na plne rychlosti (/proc/net/wireless -
link=2)
Kdyz se jim "nezda" prenosova trasa (slaby signal, ruseni a tak..) prejdou
na rychlost 2 - 800kbps (resp. 400kbps fdx) - z cehoz bych ocekaval Vasich
40kB/s

Kdyz jsem mel karty vedle sebe (rozchazeni spoje "na stole"), byl signal
samozrejme super a karty prenasely kolem 80kB/s
Po instalaci na skutecne trase uz signal tak dobry nebyl a renosova
rychlost se pohybovala kolem 30-40kB/s

Jiri Naprstek