jeste jednou BreezeNET (OT)

Jirka 'Eagle' Novak eagle na unicode.cz
Čtvrtek Prosinec 7 10:45:25 CET 2000

  Zdravim,
nedavno jsem se tu ptal na BreezeNET a dostal jsem celou radu dobrych
odpovedi, za nez vsem zucastnenym dekuji. Napadla me jeste jedna vec, tak
zkusim stesti znovu...

U nas ve meste jeden provider poskytuje pripojeni k internetu pres
BreezeNET. Ja bych si chtel propojit nekolik budov taky BreezeNETem (teda ne
ja, zas tak majetny nejsem, ale pro jednoduchost... :-)) a zajima me, jestli
nebudou tyto dve site nejakym zpusobem kolidovat, jestli nedojde k poklesu
prenosove rychlosti a podobne, proste jak je to s koexistenci dvou BreezeNET
siti.

Diky a omlouvam se za offtopic. Za trest si ukladam zodpovezeni nekolika
zacatecnickych dotazu (ala Yenya (?)) nebo ze uz konecne doprekladam to
modem howto. :-)

Jirka 'Eagle' Novak
eagle na unicode.cz