OT:SYN FLOODING

Jaroslav Stribrsky Jaroslav.Stribrsky na vscht.cz
Čtvrtek Prosinec 7 11:13:41 CET 2000

Martin 'Goran' Moravec wrote:

> Je ovsem fakt, ze portsentry lze rici, ktere porty ma hlidat, a co ma udelat
> pri pristupu na ne, bohuzel vhodne by bylo i definovat JAKE druhy pristupu.

Presne tak. Ja mam paranoidne zapnutej advanced stealth mod, kdy
portsentry hlida vsechny nebindovany porty (samozrejme mimo jeste
pripadne vyjmenovanych) a pocitace, ktere lezou na tyhle porty zakazuje
pres ipchains. Takze automaticky mi pri pokusu o spojeni na port 14000
ten pocitac odriznul. Btw nevite jestli se da portsentry (v tomhle modu)
nastavit tak, aby zareagovala treba az na pet (tri,dva,x) pokusu o
otevreni portu ? Hral jsem si s parametrem SCAN_TRIGGER, ale nejak jsem
si nepovsiml rozdilu. Tohle zariznuti uz po jednom pristupu na
nepouzivany port je na muj vkus az moc paranoidni.

	Jarda

      Ing. Jaroslav Stribrsky
      Vysoka skola chemicko-technologicka
      Ustav pocitacove a ridici techniky
      Technicka 1905, 166 28 Praha 6, CZ
      E-mail: Jaroslav.Stribrsky(at)vscht.cz
      WWW: http://staff.vscht.cz/~stribrsj
      Tel: +420-2-24352970

Az mi bude tak sto deset, prijde Buh a zmackne RESET !