OT:SYN FLOODING->pripominka

Igor Bujna igor.bujna na maxi-tip.cz
Středa Prosinec 6 19:41:08 CET 2000

Zdravim,

jako ze mi nekdo scanuje sit -->to mi vubec nevadi!!!!
Je to potencionalni utocnik???, ale kdyz jim to dela dobre.
No budiz ja jsem taky nejaky ty stoje scanoval...
O tom jsem nechtel rozvijet debatu.
Vse vzniklo z tohoto duvodu--->
Volal mi muj ISP , ze se nemuze dostavit k vymene anteny,
ponevadz mu volaji zakaznici, ze jim internet skoro nefunguje.
Ja jsem mu preposlal ty moje vypisy, a on rekl , ze vim odkud vitr
vane.
Proste nekdo nema rad meho ISP.

Me spise zajimala pravni stranka veci..
Jak by se vam libilo, kdyby se Vas soused dival na vase auto a
propichal by vam vase gumy!!!!!Jet muzete ale neni to ono...

Je to hlavne z duvodu , ze vedeni nasi spolecnosti z toho chce
vyvodit nejaky dusledky ve smeru tohoto individua.

Dotazy:
1.Technicky dotaz , kdyz znam IP-adresu poskozovatele stejne je
mi to na prd.Jak patricne prokazat daneho cloveka.?
2.Kde najdu podrobny popis co to vlastne jsou za priznaky pri
logovani ipchains.

Dodatek pro zasmani:
Volal jsem do dalsi firmy z ktere take chodily tyto scany, a po
zkontaktovani spravce site a po patricnem(slusnem) mem vyliceni
co se u me deje, spravce odpovedel , ze mi zavola a s kolegou se
na danu situaci podiva.
Asi po 2hod mi dany "webmaster" zavolal a rekl , ze nic
konkretniho nenasel , ale pro pripad radeji restartoval router.

No co vic si clovek muze prat.
jedine to , ze na me doma ceka holka,ktere je jedno co se tady(na
internetu) vlastne deje.......