Silne OT: Re: OT: cestina v nazvech priloh

Jaroslav Cibulka jaci na econet.cz
Čtvrtek Prosinec 7 11:44:51 CET 2000

> :> Prave mi prisel Vas dopis, ve kterem se nachazel dokument Micro$oft
> :-{)) zase ma niekto prilis mudro nastavene filtrovanie posty :-{)))
> ale predpokladam, ze dotycny sa uz zbadal ...

ale za to asi muzu ja - a vsem se omlouvam - v tom mem dotazu
jsem totiz kompletne zkopiroval hlavicku prilohy i s oddelovacem
...NextPart... -takze na to se mozna mohl nejaky filtr chytit...

JaCi

 E C O n e t     - Jaroslav "Ciba"  Cibulka - JaCi
Sprava vyp. a kanc. techniky, skoleni, internet ....
   tel.:  019/7223472     0602/348191