OT:SYN FLOODING

Čtvrtek Prosinec 7 13:04:07 CET 2000

> To nemuze. Ale tezko predpokladat, ze clovek, ktery dela portscan,
> nebude chtit videt vysledky (takze IP spoofing sice mozny je, ale pokud
> vyloucime variantu, ze nekdo chyta odpovedi po ceste, u portscanu se asi
> neuplatni). Pokud na druhem konci traceroute najdu Linuxovy stroj, je
> DOST pravdepodobne, ze je opravdu puvodcem.

	Ten linux je myslim __MOC__ velky omyl, proc by jiny OS nemohl delat
totez, pokud mam plnou spravu nad strojem s libovolnym OS, ktery dokaze
sitove komunikovat (v nasem pripade prijimat packety, o IP protokolu
nemusi byt rec)?

	Ja se domnivam, ze kdo chce (resp. ma znalosti, zkusenosti, vi do
nejmensich detailu a nuanci vse okolo), v soucasne dobe se dostane do
uplne vsech sitove komunikujicich pocitacu, absolutni obrana a
bezpecnost, jak nekdy nekdo hlasa je pitomost... (opravdu jsem se bavil
nad tim, jak novinari prisli na to, ze stroje na kterych bezi Web
Ministerstva vnitra jsou jedni z nejlepe zabezpecenych u nas a ze
sefredaktor Chipu je Internetovy odbornik (reportaz na CT1 utery cca
19:28)) Co si pak ma masa lidi myslet, kdyz jim to porad novinari
serviruji...?;-)

Vyvoj software, Intranet / Internet          Anenska 11, 602 00  Brno