qmail vs. courier-mail

Jaroslav Lukesh lukesh na seznam.cz
Čtvrtek Prosinec 7 14:09:51 CET 2000

| Odesílatel: Jan Marek <jmarek na pf.jcu.cz>

/var/qmail/...neco(nepamatuji)

/var/qmail/control/locals

nikoli "anebo", ale jen "a" (druhou metodu si jiz docela nepamatuji)

Fakt

| To je zvlastni, ja mam dojem, ze tcpserver nikdy nepouzival
| hosts.allow??? Muze to nekdo upresnit/potvrdit/vyvratit?
|
| Alespon co jsem s nim zacal ja, tak vzdy pouzival specialne
| generovany soubor, ktery se vygeneruje z onoho /etc/tcp.smtp (v
| RH to bylo /etc/tcp*/*smtp* (ted uz presne nevim)) Na tohle se
| postve kompilator (tcprules) a pak je mozne tato pravidla
| vyzkouset pomoci tcprulescheck.

Prave ze ty domeny byly definovane v hosts.allow:

tcp-env: domena.cz domena2.cz: setenv RELAYCLIENT

... ale mam pocit, ze toho puvodne bylo trosku vic, tohle je jeden
z poslednich pokusu, nez jsem to vzdal.

Zdravi

             Jaroslav Lukesh, K-net
               http://www.k-net.cz