padani SQUIDu

Jan Vaclavik linux na ccc.cz
Čtvrtek Prosinec 7 15:59:29 CET 2000

	Zdravim,
chtel jsem se zeptat, jestli jste se nesetkali s tim, ze SQUID verse
1.1.21-5 z RH5.1 pada. Je to :
cpu             : 586
model           : AMD-K5(tm) Processor
vendor_id       : AuthenticAMD
stepping        : 4

dale pak 32MB RAM, 2 sitovky, internetovy router relativne malo vytizeny a
bezi na nem jeste named a seti, jinak jadro je
Linux version 2.0.36 (root na ...) (gcc version 2.7.2.3) #3
Thu Nov 2 09:27:27 /etc/localtime 2000

jinak ostatni baliky jsou z RH5.1 a z updatu RH5.1

a v logu je akorat hlaska
FATAL: Received Segment Violation...dying

co se mi ale zda podezrele je to, co pise pri startu a to
Starting Squid Cache version 1.1.21 for i686-pc-linux-gnu
ze tam je i686 ackoliv je to balik ze zakladni i386 distribuce, coz jsem
pred chvili kontroloval.

diky za nejake info nebo radu

S pozdravem  Jan Václavík
linux na ccc.cz