automaticke zalohovanie cez tar, ssh

Hamaliar Svatoslav shamaliar na gtsystems.sk
Čtvrtek Prosinec 7 15:39:02 CET 2000

zdravim,
chcel by som robit automaticke zalohovanie tak ze sa z jednej masiny
pripojim cez ssh na ostry stroj a cez tar si skopirujem data na zalohovaciu
masinu.
---skript---
#!/bin/sh
ssh  uzivatel na stroj tar cf - /cesta/k/datam | tar xvf -
problem je v tom, ze vzdy musim rucne zadat heslo a neviem ako by sa to dalo
tomu ssh zadat cez ruru. Riesenie pridat do /etc/hosts.equiv uzivatela som
skusal ale nejako to nefunguje a ani by som to nechcel takto riesit.
	Neviete mi poradit ako by sa to dalo vyriesit...?

	Svato...