printf a locale

Michal Fikera fikera na queen.math.muni.cz
Čtvrtek Prosinec 7 17:44:45 CET 2000

David Kuzela <xkuzd01 na vse.cz> wrote:
: Michal Fikera pise:
:> Dobry den,
:> nevite nekdo jak prinutit printf, aby tisknul desetina cisla
:> s teckou at je LC_* nastaveno jakkoli? Dival jsem se do zdrojaku
:> libc a zadny figl jsem nenasel. Jedine co me funguje, je:

:        #include <locale.h>
:        struct lconv *localeconv(void);

Tohle je sice pekne, ale ja nepotrebuju vedet co to bude tisknout
normalne, ale ja potrebuju aby to tisklo .(tecku) vzdycky, at je LC_*
nastaveno na co chce. Kdyz zmenim neco v te strukture co vrati
localeconv, tak to samozrejme spadne na Segmentation fault.

--
Michal Fikera                              e-mail: fikera na math.muni.cz