Mini distribuce Linuxu

Michal Dobes dobes na tesnet.cz
Čtvrtek Prosinec 7 18:15:46 CET 2000

Petr Brunner wrote:
> Hledam distribuci Linuxu, kterou bych nainstaloval na 16 (maximalne 32) MB
> Flash disk (IDE). Na tomto Linuxu bych pak chtel mit alespon FTP-server,
> pokud misto dovoli tak i www-server (nejradeji Apache).
> Pripojeni bude pomoci Ethernetu.

Mrknete se na LEM. Ja ho po vybrakovani narval na 4 MB flash disk.
Pravda, pak 0 volneho mista.
Pokud si vzpominam, tak do 8 MB se to vejde i s X-Win.
Takze nahradit X nejakym pidi www servrem asi pujde.

http://linux-embedded.org/

Dalsi zajimavosti je Peewee linux, odvozeno z RH. Ten je celkem
aktualni.

> Zkousel jsem Linux Monkey, ale ten je uz zastaraly, jeho autor ho uz dal
> neaktualizoval. Odkazy z www.linux.cz na male distribuce jsou taky
> neaktualni.

htpp://www.linuxlinks.com/ to najde.

	Majkl (majkl na tesnet.cz)