kniznica na pracu s conf subormi

David Kuzela david na kuzela.cz
Středa Prosinec 6 20:23:36 CET 2000

iko na kamarad.cz pise:
> poradi mi niekto nejaku kniznicu, alebo funkcie na citanie konfig suborov
> ake su v linuxe? (vratane podpory komentarov...)

Obtezoval jste se vubec nejakou hledat?!

Na freshmeatu je k nalezeni nekolik knihoven pro konfiguraci ala samba,
pokud pouzivate Gtk/Gnome zkuste GConf nebo se podivejte na zdrojaky
xmms -- libxmms pouziva podobny princip jako gnome-config, uprava pro
vlastni pouziti je trivialni. Posledni moznost je pouzit nejaky parser
(treba libxml :-)).

--
                                                David Kužela
-=[david na kuzela.cz]=-=[ICQ][24470559]=-=[http://penguin.cz/~dawyd]=-