Linux na Psionovi

Michal Krause michal na krause.cz
Čtvrtek Prosinec 7 20:27:36 CET 2000

On 07/12/2000, Rudolf Ulc wrote:

> Mate nekdo prakticke zkusenosti se subj? Mam chut si neco podobneho
> poridit. Staci mi prikazova radka, nemusi byt nutne X-ka.

Ja mam prakticke zkusenosti, byt uz par mesicu stare. Sepsal jsem na
toto tema clanek, viz http://www.root.cz/clanek.phtml?id=157
Nevim, jak moc jsou v nem uvadene skutecnosti aktualni.

Jinak fungovalo to docela pekne (az na ppp) a onen clanek (nebo jeho
prvni dil, uz nevim presne) jsem napsal dokonce v metru cestou od
pritelkyne v nvi na Psionu Series 5 :)

Dalsi pokusy se uz nekonaly, protoze jsem mel Psiona jenom zapujceneho
na testovani od Point.X.

Jinak nevim, jestli trvate na klavesnici, ale kdybych ja chtel dnes
venovat financni obnos teto vyse na prenosny pocitac s Linuxem, zameril
bych se asi spis na iPaq od Compaqu. Do nej lze take Linux dostat a to i
s X, coz muze (ale take nemusi :) byt od veci.

S pozdravem
ICQ: 7665279            Informace (nejenom) ze sveta Linuxu      /\/  \

                           Penguino  veritas