Squid a LDAP (oprava)

Honza Petrous hop na unibase.cz
Čtvrtek Prosinec 7 22:47:14 CET 2000

> Squidem ne.

A zkousel jste primo z radky, napr.:

/usr/lib/squid/ldap_auth 172.20.3.201 ou=users,o=ema jmeno_uzivatele ?

Dival jsem se do zdrojaku, jedna se o velice jednoduchy programek,
ktery se pokusi pripojit k LDAP serveru. Podari-li se, pak vraci
navratovy kod 1, jinak 0.

Tomu trochu nerozumim, muzete to objasnit? Mluvite zde o DN nebo
o atributech? A proc mluvite o openldap klientovi?

> Jeste pridam vypis z Netscape, kde se oba uzivatele tvari stejne,
> ale Squid je rozlisuje U2 neprojde U3 ano.

Prave proto by byl mnohem hodnotnejsi vypis z ldapsearch utilitky :(

V kazdem pripade ale napred zkuste ten test z prikazove radky.

/Honza