Problem se sitovkou

Pavel Janík ml. Pavel na Janik.cz
Čtvrtek Prosinec 7 21:58:28 CET 2000

   From: Jiri Babka <BabkaJiri na seznam.cz>
   Date: Thu, 07 Dec 2000 20:11:15 +0100

Zdravím,

   > mam sitovku SiS 900 PCI Fast Ethernet Adapter.
   > Pri zavadeni driveru se mi pise chybova hlaska:
   > eth0: Error EEPROM read: 0

v ovladači sis900.c, který jste pravděpodobně použil je následující kód
(/usr/src/linux/drivers/net/sis900.c):

        /* check to see if we have sane EEPROM */
        signature = (u16) read_eeprom(ioaddr, EEPROMSignature);
        if (signature == 0xffff || signature == 0x0000) {
                printk (KERN_INFO "%s: Error EEPROM read: %x\n",
                        net_dev->name, signature);
                unregister_netdevice(net_dev);
                return NULL;
        }

Předpokládám, že si zde ovladač kontroluje, zda je EEPROM resp. jeho
signatura v pořádku. Pravděpodobně není (je 0). Ale co to znamená, to Vám
nemohu říci, protože to nevím :-)

Hmm, protože driver je Copyright 1999 Silicon Integrated System
Corporation, doporučuji zkusit celý if() {} zakomentovat a zkusit znovu. Je
ta karta originál?
--
Pavel Janík ml.
Pavel na Janik.cz