Linux na Psionovi

Michal Krause michal na krause.cz
Čtvrtek Prosinec 7 23:57:14 CET 2000

On 07/12/2000, Honza Petrous wrote:

> Hmmm, iPaq byl mym favoritem dlouho. Problemem je ta klavesnice - kdyz
> potrebuju neco prekopat na routeru, tak tam si s tuztickou nevystacim

Ja mam Palma a kdyz se neco na serverech podela a neni v okruhu Net,
pustim na nem SSH a s tuztickou si vystacim :)
Je pravda, ze s klavesnici by to slo rychleji, ale kdyz je to jenom pro
obcasne pripady, tak to celkem jde. Uz jsem takhle menil treba i zonove
soubory Binda, pustil jsem vi a za chvilku jsem to mel hotove :)

S pozdravem
ICQ: 7665279            Informace (nejenom) ze sveta Linuxu      /\/  \

                           Penguino  veritas