Zdrojaky KDE2

Petr Tomasek tomasek na etf.cuni.cz
Pátek Prosinec 8 09:44:01 CET 2000

On Fri, Dec 08, 2000 at 08:35:06AM +0000, Robert Vojta wrote:
> # Mno, za KDE nemuzu mluvit, neb jsem ho uz asi 3 roky nezkousel, ale GNOME
> # pouzivam. Napriklad si uz skoro nedovedu predstavit X-y  bez appletu a
> # konfigurovatelnych panelu... ale stejne nejvic featur je obsazeno v knihovnach
>
>   Ale jakych?

Takovych docela  nenapadnych, kterych ovsem kazdy vyuziva (typu gnome-config,
resp. GConf

> To nevite co z toho pouzivate? Myslite si, ze treba WM neumi
> panely, applety? Umi, sice nejsou tak "uchvatne" jako v GNOME, ale sou.

Ale programovat by se me je nechelo :))

> Toz dokazu si predstavit desktop "Windozaka", samej panel, samej applet, ...
> To je asi to, co je k tomu tahne. (U mne by si chudak nepustil asi nic,
> protoze na desktopu nic nemam ;)

Hehe.. tak to ja zas kdyz si  jednou za cas pustim X-y mam rad, kdyz se to aspon
trochu hybe :)) Samozrejme, ze na obycejnou konzoli to nema ;)

>   S pozdravem,
>     Robert Vojta

Petr Tomasek, http://www.etf.cuni.cz/~tomasek/

Pomoz svemu priteli alespon tichem. (arabske prislovi)