Co chce Quanta ? (Beginner)

Zdenek Pizl zdenek.pizl na pegas-dk.cz
Pátek Prosinec 8 10:53:10 CET 2000

Dne pá  8. prosinec 2000 07:49 Ale?_To?ovský napsal(a):
> Dobrý den,
>
> (RH 6.2, KDE 2.0 z rpm)
>
> Chtěl jsem vyzkoušet Quantu (editor HTML),
> ale nedaří se mi ji instalovat.
>
> a on že "in the prefix, you ve chosen, are no KDE headers
> installed. This will fail. So, check this please and use
> another prefix!"
> Přičemž žádný prefix jsem nepoužil, KDE 2.0 je instalováno
> a zdá se, že celkem dobře funguje.

 chce po Vas hlavickove soubory pro KDE2. Jestli jste to instaloval
nainstaloval z RPM, tak by tam melo byt i neco jako kde*devel.rpm, kde bude
to, co chce.

 Nevim jak se ten balik muze jmenovat, ui kdyz mam RH, prekladam si to
radeji tar.gz baliku ....

Jestli je tam mate, tak by mely byt v /usr/include/....

         Zden?k Pi?l, (Corp. yA), http://e2.pef.czu.cz/~xpizl
                mail me only in ISO 8859-2 or in ASCII
           ... what disk do you want to erase today ?? ...