NTFS

Petr Vanek vanous na penguin.cz
Pátek Prosinec 8 10:40:47 CET 2000

> Dobry den,

Dobry ...

> zkompiloval a zavedl jsem jadro s podporou NTFS pro read.
> Disk je mountovan pri bootu, ale jiny uzivatel nez root z nej nic neprecte.
> Prosim o radu, jak tento disk namountovat tak, aby z nej mohli cist i ostatni

viz man fstab :

  ctvrte  pole  (fs_mntops)  popisuje  volby  pro  pipojen
       souborovho systmu.
      Toto  pole  je  seznamem  voleb  oddlench  rkami. Vdy
       obsahuje typ pipojen a eventuln dal volby  pro  dan
       souborov  systm.  Pro  volby  pro  ne-nfs  viz mount(8).
       Dokumentaci voleb pro nfs lze nalzt v  manulov  strnce
       nfs(5).  Spolen pro vechny souborov systmy jsou volby
       ``noauto''  (nepipojovat  automaticky   pi   startu)   a
       ``user''  (libovoln  uivatel  je  oprvnn pipojit dan
       svazek). Detaily naleznete v manulov strnce mount(8).

priklad

/dev/hda1       /win1           ntfs    ro,iocharset=iso8859-2,user 0 0

bye
Vanous Petr Vanek  mailto:vanous na penguin.cz
http://puk.penguin.cz/
http://www.penguin.cz/~vanous