OT:SYN FLOODING

Michal.Vymazal na deltax.cz Michal.Vymazal na deltax.cz
Pátek Prosinec 8 11:00:41 CET 2000

---------------------- Postoupeno kým Michal Vymazal/Deltax dne 08.12.2000
11:05 ---------------------------

Mne to pripada, ze kazdy znas hovori o necem jinem.
Takze priklad:
Pomoci NN se podivam na stranku BrownOrifice a spustim si ten tunnel. Ted
se podivam nmapem na tento muj stroj (jisteze z venku) a uvidim, ze si
otevrel port (treba na 8080 - myslim, ze ta stranka Brown Orifice jej
nabizi jako default). Vidite jeste neco dalsiho? Ja tedy ty sockety, ktere
NN pouziva pro prichozi spojeni nmapem nevidim, ty me nezajimaji. Mne
zajima ta http-proxy na portu 8080. A hlaseni o http-proxy na uzivatelove
stroji,je pro mne duvodem k hlasce adminovi.
Jisteze je to jen princip a chce to dopilovat.

Treba na mem stroji ted vidim toto: spusteno jako nmap IP adresa meho
stroje
Starting nmap V. 2.53 by fyodor na insecure.org ( www.insecure.org/nmap/ )
Interesting ports on moje.pc:
(The 1521 ports scanned but not shown below are in state: closed)
Port       State       Service
139/tcp    open        netbios-ssn
427/tcp    open        svrloc

Nmap run completed -- 1 IP address (1 host up) scanned in 1 second

Tak, a 139 je netbios a 427 je pro novell klienta. Mam prave ted otevreny NN a bezi mi tu hned nekolik sessions.
A jedna z nich je na underground:-) Nicmene nmap tyto sessions nezobrazuje
Takze - na mem stroji zadna http-proxy nebezi.
Obdobne mohu postupovat i pro ostatni "trojske kone".

Uz si rozumime?

Michal Vymazal