OT:SYN FLOODING

Martin Mačok martin.macok na underground.cz
Pátek Prosinec 8 11:24:34 CET 2000

On Fri, Dec 08, 2000 at 11:00:41AM +0100, Michal.Vymazal na deltax.cz wrote:
> Nmap run completed -- 1 IP address (1 host up) scanned in 1 second
>
> Tak, a 139 je netbios a 427 je pro novell klienta. Mam prave ted
> otevreny NN a bezi mi tu hned nekolik sessions.  A jedna z nich je na
> underground:-) Nicmene nmap tyto sessions nezobrazuje Takze - na mem
> stroji zadna http-proxy nebezi.  Obdobne mohu postupovat i pro ostatni
> "trojske kone".

Ne. Trojsky kun nemusi nikde poslouchat. Zadny nmap vam neodhali, ze vas
MS IE (trojsky kun se bude tvarit, jako ze je MS IE) nejak interpretuje
http odpovedi, ktere mu chodi ze stranek, po kterych browsi.

> Uz si rozumime?

Ja vam rozumim, ale vy tomu nerozumite. :(

--
< Martin Mačok    .-=  martin.macok na underground.cz  =-.   < iso-8859-2 >
  \\. http://kocour.ms.mff.cuni.cz/~macok/  http://underground.cz/ .//