OT:SYN FLOODING

Robert Vojta vojta na ipex.cz
Pátek Prosinec 8 11:39:51 CET 2000

# ked to urobite sikovne tak sa neodhalite

  samozrejme, ze to budu delat tak abych se neodhalil, mne slo o princip jak
se do toho systemu dostanu, tzn. uz _znamou_ cestou

# ak ku tomu mate zdrojaky tak sa mozete lahko presvedcit

  muzu se tak maximalne inspirovat, ale ve vetsine pripadu to nepouziji. To
pouzije mozna takovej 15 smoula co nema co delat a nasel nejaky exploit
na internetu.

# ste si isty ze vy ste ten najgenialnejsi a ze to urobite co najmenej
# napadne ;-)

  nerekl jsem, ze to udelam ja, ale udela Vam to hacker a pak se budete divit

  S pozdravem,
    Robert Vojta

--

   Robert Vojta aka Penguin (Oo.oO) // ICQ 64746424 // Phone 0603-167911
     http://www.ipex.cz/~vojta                   mailto: vojta na ipex.cz

       GCS d? s+: a-- C++ SL++++ P+ L++++ E--- W+ N+ K w--- O- M- V-
         PS+ PE Y+ PGP++ t 5? X R tv- b+++ DI? D G+ e+ h-- r++ x?