OT:SYN FLOODING

Pátek Prosinec 8 12:48:51 CET 2000

> OK. A ja tvrdim ze branit sa proti neznamym principialne nejde.

	Ja si to skoro myslim take (tim vice se desim pocitacove
budoucnosti...), ale je to zhruba stejne tvrzeni jako jsem ja rikal
vcera - a sice, ze se lze dostat do kazdeho sitoveho pocitace (presnou
formulaci mate v archivu) a za tou si stojim.

	Osobne bych to prirovnal k tomu, ze kazdy mne muze na ulici zabit, ale
ne kazdy to udela...

	Muzu vsak presne specifikovat proti cemu jsem se ochranil - ne proti
nazvu utoku, ale proti typum... - coz je bohuzel trochu neco jineho nez
ze zabranim znamym utokum...

Vyvoj software, Intranet / Internet          Anenska 11, 602 00  Brno