Linux na Psionovi

Stanislav Meduna stano na trillian.eunet.sk
Pátek Prosinec 8 11:38:50 CET 2000

On 7 Dec 2000 22:50:14 +0100, Honza Petrous wrote:

: Hmmm, iPaq byl mym favoritem dlouho.

Predvcerom som ho kupil - aj ja som fanusikom podobnych
gadgetov :-) To je skutocne cool masinka, aj ked co sa
tyka mojho rukopisu, budeme si na seba este musiet zvyknut :-)

Buduci rok vraj uz bude aj oficialne s Linuxom. Momentalne
uz nejaki blazni donho Linux dostali, akurat ze sa zatial
neda vratit spat k Windoze a cela akcia je znacne riskantna.

: potrebuju neco prekopat na routeru, tak tam si s tuztickou nevystacim ...
: Ale zkusim se poohlednou po nejake 'skladaci' klavesnici

Ak to ma byt caste pouzitie, isiel by som skor do PSION-a.
Nielen kvoli klavesnici - na PSION-e mate display siroky
640 pixelov, co je plnohodnotny terminalovy riadok.
S Pocket PC 320x240 a este k tomu na vysku to bude
blbe aj so slusnou klavesnicou (na Spectre som kedysi
64 znakov na riadok s nejakym 4-pixlovym pismom pouzival,
ale k tomu by som sa uz nerad vracal :-))

Zdravi
--
                                        Stano