OT:SYN FLOODING

Michal.Vymazal na deltax.cz Michal.Vymazal na deltax.cz
Pátek Prosinec 8 13:37:55 CET 2000

Ja jsem ale mluvil o uzivateli. Ten to pozna zatr. rychle, protoze jeho MS
IE nebude komunikovat s druhou stranou (pokud se zrovna za browser vydava
ten trojan). Otazka verifikace konkretni aplikace pro konkretni port na
firewallu je jiny problem, to uznavam.

Michal Vymazal

On Fri, Dec 08, 2000 at 01:29:44PM +0100, Tomas Kudlac wrote:

> to je akoze niekde napisane aky port ma IE pouzivat?

A i kdyby mel napisane, ktery odchozi port ma pouzivat, tak byste
nepoznal, zda spojeni vychazejici z tohoto portu je od MS IE ci od
neceho jineho ...

--
< Martin Mačok    .-=  martin.macok na underground.cz  =-.   < iso-8859-2 >
  \\. http://kocour.ms.mff.cuni.cz/~macok/  http://underground.cz/ .//