OT: hlavicky z mailu Martina Macoka :-{))

Petr Tomasek tomasek na etf.cuni.cz
Pátek Prosinec 8 13:41:31 CET 2000

On Fri, Dec 08, 2000 at 12:37:22PM +0100, Jan ' Kozo ' Vajda wrote:
> neviem kolko z Vas si vsimlo hlavicky z mailu Martina Macoka, ale mne prisli
> uplne uzasne ( hlavne ta jedna ) a vyvolali na mojej tvari prijemny usmev a
> pobavenie .. takze mozno to sprijemni nadchadzajuci weekend aj Vam ..
>
> a teraz ta hlavicka:

Taky jsem si toho vsimnul... noyo.. kdyz se clovek konecne rozhoupe a prejde
na mutt ;)))

--
Petr Tomasek, http://www.etf.cuni.cz/~tomasek/

Pomoz svemu priteli alespon tichem. (arabske prislovi)