OT:SYN FLOODING

Pavel Urban urbanp na mlp.cz
Pátek Prosinec 8 13:53:15 CET 2000

Jako 'script kiddies' jsou oznacovany existence, vetsinou ve veku 13-16
let, ktere se povazuji za velke hackery. Za ucelem potvrzeni tohoto
dojmu prochazeji archivy ruznych bezpecnostnich konferenci, pripadne
hackerske archivy, odtud stahuji exploity (programy zneuzivajici urcitou
chybu v operacnim systemu). Potom scanuji velke objemy adres a hledaji
stroje, ktee prave tuto chybu osetrenou nemaji. Kdyz takovy najdou,
spusti onen exploit (pokud se jim ho podari zkompilovat) a jsou
'mistri'. Ve zbyvajicim case vazne uvazuji o tom, ze se nekdy nauci
programovat.

"Ing. Pavel PaJaSoft Janousek" wrote:

>             ^^^^^^^^^^^^^^
>
>         Ja osobne netusim co to je, muzete mi poradit?

>         Ne, to rozhodne ne, ale minimalne pan Macok a Vojta spolu se mnou
> tvrdi, ze to jsou utoky lameru, kteri umi cist a NIC jineho o tom utoku
> nevi. Bohuzel to, ze se obrnim proti znamym utokum jeste neznamena, ze
> mam bezpecny system a to je oc tu bezi...

Pavel Urban (urbanp na mlp.cz)
MLP system disaster
Mestska knihovna v Praze - Marianske nam. 1, 115 72 Praha 1, Ceska
republika, http://www.mlp.cz
   Vegetables should not operate electronic equipment.
          Computer Stupidities, http://rinkworks.com/stupid/