OT:SYN FLOODING

Jan Satko satko na quanto.nr.sanet.sk
Pátek Prosinec 8 16:26:01 CET 2000

> odmitne to prijmout. Z Vaseho hlediska je takova komunikace podezrela,
> protoze pouziva metodu POST a data jsou dlouha a dokonce ty wordove
> soubory maji v sobe spoustu podivneho smeti. A presto ti uzivatele
> nedelali nic spatneho.

Ano firewall predsa nemoze vediet ci je to dobre alebo nie a akonahle sa
mu to nelubi, tak to zakaze. Je uz len na mne(na zivom svtoreni) aby som
zistil ci to vyhovuje mojim poziadavakam alebo nie.
Ked to uzivatelia budu chciet, treba zistit co presne to robi a ficura do
firewallu sa da dorobit.

Regards,
--
      Jan 'EIS' Satko        Slovak Agricultural University
 network & system manager           Tr. A. Hlinku 2