MacLinux

Jiri Licek jirka na sunnet.st
Pátek Prosinec 8 16:32:19 CET 2000

> Dobre jitro,
Dobre :)

> mate prosim nekdo zkusenost s Linuxem na MacIntoshich?
> Ktera distribuce - existuje nejaka na to usita?
> Je o tom neco hedvabneho sepsano? atp.

Na jakem applu? Na Performe 630 mi bezi Debian (myslim brambora), sice jen
kratce, ale vypada to dost slibne.

Tady http://www.debian.org/releases/2.2/m68k/install.cs.html#contents je
celkem slusnej popis vseho, co s tim souvisi :)

Potom je jeste treba velmi PECLIVE prostudovat Installation Instructions for
Macintosh, ktere jsou doufam na http://www.linux-m68k.org/dists.html

HLAVNE: je treba ponechat malou partisnu s funkcnim MacOS a pri dokoncovani
instalace Debianu NEZVOLIT START PRIMO Z HARDU PRI BOOTu - to bylo hodin,
nez jsem nasel starej MacOS, pucil si USB flopinu, abych to z iMacka dostal
na diskety, pak cela instalace vcetne MacOS znova ;-)))

Hodne stesti

Jirka Licek, Chrudim