OT:SYN FLOODING

Jan Satko satko na quanto.nr.sanet.sk
Pátek Prosinec 8 16:40:44 CET 2000

Ja osobne mozem vyslovit asi uz len tuto moju definicu:

Firewall je zariadenie, ktore ma len pozdrzat pripadneho utocnika, kym sa
k nemu nedostaneme(chytime pod krk).

Inak ja by som temu "firewall" prirovnal k teme "digitalne
rozpoznanie objektu" napr. kamerami. Vzdy mozne do toho vlozit viac a viac
a bude to lepsie a lepsie. Ale vzdy sa najde nieco co nerozpozname.

Regards,
--
      Jan 'EIS' Satko        Slovak Agricultural University
 network & system manager           Tr. A. Hlinku 2