mod_csacek (was Re: apache 1.3.14 + mod_czech 1.3.12)

Jan Liska lisak na infonet.cz
Pátek Prosinec 8 18:17:55 CET 2000

On Fri, 8 Dec 2000 ivop na regionet.cz wrote:

> Uplne bezpecne ne. Jiste drobnosti se tam delaji jinak, je treba patchnout i
> ten mod_czech.
> Mohu rozhodne doporucit mod_csacek.

Take jsem tou cestou sel a rovnez skoncil u csacku - pokud se do apache
ma namontovat jeste SSL, zacina to byt s mod_czechem ponekud neudrzitelne.

Mod_csacek funguje celkem hezky, narazil jsem jen na to, ze pokud data
odesilana z formulare obsahuji znak § (paragraf, data poslana v kodovani
Win), zmate ho to natolik ze data prekoduje do ISO a ulozi, ackoliv to po
nem nikdo nechtel. Bohuzel ted nemam cas se koukat do zdrojaku a delat
patch a koneckoncu jsem to ani nijak zevrubne netestoval, ale treba to
nekomu usetri tu hodinku, co jsem stravil hledanim... (mod_csacek 2.1.5,
apache 1.3.14)

Lisak

--
Jan Liska - Lisak / lisak na infonet.cz / ICQ#: 34607228
PGP key: http://lisak.infonet.cz/pubkey.pgp