Format odpovedi

Jan Havlicek havlicek na vse.cz
Pátek Prosinec 8 19:54:21 CET 2000

Libor Chocholaty wrote:

> Urcite to jde, hledejte v nastaveni neco jako: Automatically quote the
> original message when replying. V Netscapu je to v
> Edit->Preferences->Mail&NewsGroups->Messages, kde je to v Notesech, nevim.
>
> S pozdravem, Libor Chocholaty

*** Bohuzel to urcite nejde, alespon ne takhle snadno. Jak sjet si jiste
pri pozornem cteni prispevku vsiml, puvodni autor rika, ze pouziva Lotus
Notes a tento system ma tu vlastnost, ze mail je pro nej dokumentm ktery
je formatovany a muze obsahovat celkem ledacos. Nohuzel neumi pri
odpovedi s historii okvotovat predchozi text. Patrne by to do nej slo
(celkem komlikovanym zpusobem) dopsat pomoci skriptovaciho jazyka, snad
to udajne nejaka firma udelala a nbizela jako soucast sveho baliku
reseni na Notesech, ale nikdy jsem to nevidel. Sam pro postu tez
pouzivam Lotus Notes a i takova jednoducha funkce jako pridani signatury
am ebyla uplne trivialni.

V newsech odpovedi okvotovane mam, protoze na news pouzivam NN, ale jako
mail mi Notesy jinak vyhovuji a zatim mi nikdo nenadaval za to, jaky
format maji internetove maily ode me dosle.

Honza

--