Konfigurace DNS (djbdns)

Libor Chocholaty chocholaty na gncz.cz
Sobota Prosinec 9 01:23:05 CET 2000

Dobry den,
uz jsem polozileny z nastavovani djbdns. Muzete nekdo poslat priklad
konfiguraku?
Pokud pouziju 'uncommon data line' tak mi po prekladu pomoci
tinydns-data hlasi chybu:

tinydns-data: fatal: unable to parse data line 21: unrecognized leading
character
make: *** [data.cdb] Error 111

Vite nekdo jak na nej? Snazil jsem se nastavit zonu podle nejlepsiho
vedomi a svedomi, ale nejde mi to. Zlatej bind.

On si defaultne nastavuje nepouzitelny hodnoty a pomoci 'common data
lines' se to neda nastavit uchazejicim zpusobem.

v souboru data, mam jen:

zaquablues.cz:www.bedekr.cz:libor.mts.cz:2000120901:14400:3600:2560

A stejne hlasi chybu, hned na prvnim radku

bedekr:/etc/tinydns/root# make
/usr/local/dns//bin/tinydns-data
tinydns-data: fatal: unable to parse data line 1: unrecognized leading
character
make: *** [data.cdb] Error 111
bedekr:/etc/tinydns/root#

Budu rad za kazdou radu.