Vysoka volatilita PINGu. (OT)

Sobota Prosinec 9 10:54:35 CET 2000

On Thu, 7 Dec 2000, Jirka 'Eagle' Novak wrote:

> skepticky.
>
> Tohle me zaujalo. Jakych prenosovych rychlosti bych mel priblizne dosahovat
> na 10Mbit ethernetu? Me to jede asi 960 kB/s, coz se mi zda docela fajn.
> Merim to tak, ze si pustim stahovani pres FTP. Ono to nakonci vypise prave
> tu prenosovku. Je to na NE2000 comp.

10Mbps neni zadna rychlost. Spise ale pujde o to, co plne ukrmeni takoveho
vystupu (treba 100Mbps) udela se zbytkem ststemu (tj. jaka cast
systemovych zdroju se na to spotrebuje).

BTW: Kdyz jsem psal, ze ma SMC svuj obvod jako 3Com, myslel jsem tim, ze
se uchylili k prechodu na zakaznicke reseni (tj. udelame si chip sami pro
sebe, bude to levnejsi a my budem lidem rikat, ze je to lepsi nez pred
tim). Od Tulipu odesli myslim ve chvili, kdy byl Digital koupen Compaqem,
takze v tom byly asi ciste financni ci strategicke duvody (jedne nebo
druhe strany).

--
                        Milan Kerslager