Problem se sitovkou

Petr ©obáň soban na centrum.cz
Sobota Prosinec 9 10:57:54 CET 2000

On Thu, 7 Dec 2000, Jiri Babka wrote:

> Dobry den,
>
> mam sitovku SiS 900 PCI Fast Ethernet Adapter a SuSE Linux.
> Pri zavadeni driveru se mi pise chybova hlaska:
> eth0: Error EEPROM read: 0
>
> Vedel by, prosim, nekdo, co je spatne?
> Dekuji za odpoved.

Skuste spustit setup, nebo nějaký jiný program pro nastavení si»ovky.
Asi tam mate nastaveny nějaké nesmysly.

|                                        |
|            Petr ©obáň                  |
|            Ostrava                     |
|    e-mail Petr.Soban na ova.inecnet.cz    |
|           soban na centrum.cz             |

Pozor detekovan virus v souboru .signature
Cau! Jsem podpisovy virus!
Nakopiruj me do sve signatury abych se mohl dale sirit!
Diky za spolupraci, nejak mi to samotnemu nejde!

Daląí informace o konferenci Linux