ipx protokol v RH 7.0 - II.

Sobota Prosinec 9 12:29:38 CET 2000

On Fri, 8 Dec 2000 noel na beta.cermak.cz wrote:

> Zjistil jsem totiz, ze mam asi nejake nesrovnalosti v konfiguraci
> jadra. Pri pokusu o prikaz : modprobe ipx mi system vyhazel asi tri
> stanky hlaseni o nerozlisenych symbolech. Zkusil jsem tedy prelozit

A proc nemate standardni jadro od RH? Kdyz neco nefunguje, hledejte chybu
nejdriv u sebe, tj. treba jste si spatne prelozil sve jadro...
BTW: ja IPX normalne na RH 7.0 pouzivam a nevidim zadny problem. Nastavil
jsem si to pomoci 'netconf' (soucast linuxconfu), mam standardni jadro.

> Jake vsak bylo prekvapeni, kdyz po nabootovani tohoto jadra ipx
> protokol opet nefungoval (prikaz slist). Zjistil jsem ale jinou
> daleko prekvapivejsi (pro mne) vec. Kdyz jsem jako prvni prikaz po
> nalogovani ke konzoli spustil
>
> 	/etc/rc.d/init.d/network restart

To vypada, ze se Vam z nejakeho duvodu nenahodilo IPX. Cetl jste vubec ty
clanky, ktere jsem Vam doporucil? Je tam podrobne popsano, jak to cele
funguje i jak se da overit, ze IPX je nahozene....

--
                        Milan Kerslager