RH 7.0 ISO v gzipu

Martin Kokes martin na gplus.cz
Sobota Prosinec 9 13:00:33 CET 2000

"Milan Kerslager" <milan.kerslager na spsselib.hiedu.cz> pise v diskusnim
prispevku
news:Pine.LNX.4.30.0012082149420.30523-100000 na pluto.spsselib.hiedu.cz...
> Vsechny RPM balicky jsou zabalene gzipem, takze to asi nebude to prave
> orechove :-(
>
> ...pravda, hlavicky jsou bez komprimace, ale tech tam zase tolik neni (uz
> se do nich ani neinjektuji preklady)

Aha :-(. No, myslel jsem si, ze usetrim alespon na tomhle, nebo dokumentaci,
nebo tak necem podobnem (taky jsem zvykly, kdyz se zabali nejaky ISO s
castecne komprimovanym obsahem - rarem nebo bzipem, ze se neco malo usetri).
No nic, jdu na to, panbu se mnou, at se wget drzi. Diky. :-)

Martin Kokes